Szanowni Klienci,
Chcielibyśmy Was poinformować, że obecnie przebywamy w fazie reorganizacji naszej struktury technologicznej, aby lepiej dostosować się do potrzeb naszych kontrahentów. W związku z tym, mogą wystąpić pewne rozbieżności w cenach oferowanych produktów. Jeśli zauważycie Państwo różnice w cenach lub macie pytania dotyczące dostępności produktów, serdecznie zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem zakupów.
Jesteśmy w etapie wdrażania naszej docelowej platformy b2b, wersja demonstracyjna może zostać udostępniona po konsultacji z opiekunem handlowym.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Akcesoria biurowe
-
Akcesoria do pisania i korygowania
- Akcesoria komputerowe
-
Elektronika
- Archiwizacja dokumentów
- Artykuły kreatywne
- Artykuły spożywcze
- BHP
-
Szkoła
- Etykiety i identyfikacja
- Galanteria papiernicza
- Higiena i środki czystości
- Koperty i akcesoria do wysyłek
- Urządzenia biurowe
- Niestandardowe
-
Organizacja biura
-
Sprzęt do prezentacji
- Zabawki
- Papiery
-
Sposoby płatności
W Office System24-b2b dostępne są formy płatności:
Szybka płatność Online |
|
Wpłata na konto bankowe BANK mBank 50 1140 2004 0000 3002 7698 1508 |
|
Płatność przy odbiorze (ul. Braci Załuskich 3A, Warszawa) |
|
|
Wydłużony termin płatności 7 dni |
|
Wydłużony termin płatności 14 dni |
|
Wydłużony termin płatności 21 dni |